To je trosku motani hrusek s jabkama.
AudioCD, DVD-Audio a vicemene vsechny ostatni formaty pouzivane ve spotrebni audiotechnice a na PC (at uz ztratove nebo neztratove) pouzivaji PCM - pulzne kodova modulace. Tj. signal ma nejakou hodnotu v case (tj.rozliseni, bezne 8-16-24bit) a vzorkovani probiha x-krat za sekundu (vzorkovaci frekvence - 44100,48000,96000Hz atd).
SuperAudio CD (SACD) pouziva vzorkovani DSD - Direct Stream Digital - 1bit 2.8224MHz. Prirovnal bych to k PWM modulaci. Princip je krasne videt na tomto obrazku z wikipedie:

DSD na 2.8MHz byva kvalitou srovnavano s 20bits/96 kHz, tj. urcite neni 70x rychlejsi, at uz rychlejsi znamena cokoliv.
Urcite stoji za to zminit Shannonův teorém - tj. ze maximalni frekvence, kterou lze bez zkresleni vzorkovat je rovna polovicce vzorkovaci frekvence. Klasicke AudioCD tedy dokaze nest maximalni frekvenci 22 050Hz. Nakolik je nutne prehravat (neplest s procesem zaznamu, pripadne mixaze) tyto neslysitelne frekvence, a tedy vyzadovat vysoke samplovaci frekvence, je spise nametem na diskuzi pro audiofily. Prakticky nikdo je neslysi a drtiva vetsina zarizeni ani neprehraje. Podobne se to ma s bitovym rozlisenim, kdy se dynamika vyssi nez 16bit - tj. 96 dB stejne utopi v sumu prehravadla. Nevim jak je tomu dnes, ale par let zpet mely klasicke 24bit prevodniky realne rozliseni kolem 20ti bitu, 144dB nebylo elektricky jen tak dosazitelne.
Pochopitelne u zaznamu a mixaze tyto vysoke datove toky smysl maji, protoze pri upravach zvuku se chyby scitaji. Ale pro "render" finalniho zvuku je imho 16bit/44.1kHz vice nez dostacujici. Nehlede na to, ze 99% dnesni vychazivsi hudby je diky loudness-war tak znicena, ze nejake honeni bitu a hertzu je celkem zbytecne.