Dovolte mi se zde, snad již naposledy, vyjádřit a zcela objasnit své jednání, vážím si kroku, že v rámci objektivity bylo vlákno znovu odemčeno a dovoluji si reagovat na výše napsané:
Rád bych se omluvil za místy nevhodně zvolený slovník, převážně jsem se přizpůsobil náladě a zvolenému slovníku diskutujících přede mnou, označení zákazníka kolosálním blbcem nebylo také zcela vhodné, ale kdo pozorně četl diskuzi zjistí, že jsem byl napřed takto označen já. Nemyslím si, že bych záměrně vyvolával tzv. flame-war, jelikož diskuze byla značně ohnivá již před tím, než jsem se do ní vložil.
Ano, souhlasím, že moje vystupování bylo, tak trochu kontroverzní, také jsem v prvopočátku diskuze zvolil ostřejší výrazy, které tu již, ale padaly předem.
Je pravda, že jsem místy záměrně zveličoval, přeháněl, vymýšlel konspirační teorie (manipulace s fotodokumentací ze strany eshopu i zákazníka) a dopouštěl se nekorektností, protože bylo zcela v pořádku, že se nekorektností dopouštěli jiní a moderátor diskuze, kteří s jistotou tvrdili, že pracovníci eshopu manipulovali s fotografiemi.
Rád bych se ohradil, že jsem byl jediným, kdo útočil a zesměšňoval (poslintané tričko, kupte si bramboru a škrabku, kolosální blbec atd., takové výrazy na mě padaly častokrát). Jako podnikatel a jediný kdo se zastal eshopu, jsem byl již předem díky zdejší xenofobii odsouzen k upálení.
Také se zcela vyhrazuji jakékoliv spojitosti s pranýřovaným eshopem. Reagoval jsem pouze na základě toho, že jsem také sám provozovatel eshopu a zděsil jsem se situace, která se tu vytvořila. Na server AVmania.cz chodím pravidelně, ale nezapojuji se od diskuzí.
Nikdo z nás nemůže rozhodnout o korektnosti či nekorektnosti chování eshopu či zákazníka. To co považuji za problém je to, že verdikty, které eskalovaly celý spor z mé strany, zde vznese moderátor diskuse EKKAR (např. je to na-přes-držku, Jo a sem dej jméno těch sprosťáků, co se pokoušejí takhle o*ebávat zákazníky, Jo a opravdu se nežinýruj sem napsat jméno tý í-šopy, i kdyby to byla kterákoliv, Mall nebo i Uřvanej Zelenej Kretén..., a především: prodejce se následně zcela zjevně dopustil jednání směřujícího k vlastnímu obohacení na úkor zákazníka). EKKAR, jako první, začal tvořit konspirační teorie, že za vším je vedení firmy, které tlačí na nebohé prodavače, aby okrádaly zákazníky, atd., po té co se ozval pranýřovaný eshop, se diskuzi, kterou sám rozohnil snažil ukočírovat, ale marně. Nakonec sepíše své mínění a diskuzi raději uzamkne, aby jeho názor nikdo nemohl zpochybnit a odvolá se na pravidla SuperFóra za které se může schovat ač už udělá cokoliv. Proto jsem založil druhé vlákno, protože mi nebylo umožněno zamčením diskuze reagovat na nesmysly, které EKKAR uvedl.
Jak zcela zásadní problém však považuji spojitost moderátora diskuze EKKARA s provozovatelem SuperFóra.cz, serveru AVmania.cz, společnosti Mladá Fronta a.s.
Neměl jsem tušení, a příchozí uživatel pro kterého nejsou diskuze na fóru denním chlebem také nemohl mít, že EKKAR nevystupuje jménem SuperFóra, serveru AVmania.cz, Mladé fronty a.s., z diskuze a pravomocí, které EKKAR má (mazání, uzamčení diskuze, atd..) se lze domnívat, že EKKAR není běžný diskutující, ale vystupuje v podstatě za provozovatele daného SuperFóra a jeho názory a rady jsou stanoviskem provozovatele.
Způsob, uzamčení diskuze a hozením do Smetiště a odvolání se na řád SuperFóra, kterým EKKAR, řešil danou kritiku není dle recenzí ojedinělou reakcí EKKARA, ale jeho běžným způsobem řešení, když je usvědčen z omylu a kdy mu dojdou argumenty. Stačí na google.cz zadat EKKAR a najdete zajímavé čtení:
http://www.forum.federmann.cz/viewtopic.php?f=42&t=77 Chápu i toto napsal skrytý zaměstnanec eshopu SlevyElektro.cz, který se rozhodl udělat si na webu SuperFóra.cz negativní recenzi, aby zvedl své prodeje, jak je tu administrátorem MgX předkládáno a moje osoba je zde záměrně spojována s pranýřovaným eshopem, abych byl diskreditován.
Prosím tedy o vyjádření zda se provozovatel webu SuperFórum.cz, serveru AVmania.cz a majitel MF, ztotožňuje nebo zda se distancuje od názorů a komentářů moderátora diskuze EKKARA.
Nikdo z Vás si neuvědomuje sílu a možnost zneužití Vašeho fóra a jak silné nenávistné reakce na obou stranách může vyvolat.
Stačí jedna recenze od anonymního uživatele na eshop, je jedno zda se zakládá na pravdě či ne, zda se skutečně stala nebo je zcela smyšlená, zda recenzi napíše reálný zákazník nebo eshop (jak napsal MgX pro svoji negativní reklamu), ale dívejte co se podařilo rozpoutat.
Je našim zvykem vždy hledat viníka, ač jsou způsoby a názory moderátora diskuze EKKARA zcela neadekvátní a v mnoha případech nesmyslné, tak bych ho z ničeho neobviňoval. Stal se jen člověkem, kterému byla svěřena moc na kterou není morálně zralý a neumí s ní spravedlivě pracovat.
Je mi jasné, že v mnoha očích vykonstruované debaty budu jako viník označen já, v mnoha ohledech právem, nebylo mým účelem vést poklidnou debatu, protože by veškeré argumenty zapadly v šedi diskuze a EKKAR by dále mohl šířit svoji osvětu.
Nevím, zda to udělal kdokoliv z Vás, ale kontaktoval jsem ČOI, abych ověřil svá tvrzení. Bylo mi zděleno, že postup eshopu není Českou obchodní inspekcí jakkoliv napadnutelný a že eshop měl na stanovení poplatku, které mu umožní zboží uvést do znovu prodejného stavu nárok. Výši poplatku si určuje sám obchodník, zákazník se může domáhat pouze soudně, ČOI ani policie by mu v tomto případě nepomohla.
Také nevím kdo z Vás má prostudovaný Obchodní a Občanský zákoník, já ano a pokud něco nevím, kontaktuji externího právníka, který se mi stará o sporné případy v rámci provozování eshopu, který provozuji. I to jsem po ohnivé diskuzi udělal, chování pranýřovaného eshopu není v rozporu s Obchodním ani Občanským zákoníkem.
Rozumím, že se někomu výše storno poplatku, který si stanovil eshop, může zdát nesmyslná, ale opět vím, kolik mě stojí uvedení zboží do původního stavu, když mi přijdou podřené značkové hrnce a krabice od zboží, které neumožňuje další prodej.
To, že píšete, že by s tímto faktem měl prodejce počítat ve svém rezervním fondu je opět naprostý nesmysl. Množství zboží, které si lidé domů tzv. půjčují na 14 dní se např. v mém eshopu blíží hranici 20%, náklady, které mi vznikají na uvedení výrobků do znovu prodejného stavu (značná část zboží již nikdy nelze prodat jako nová) - tedy musím zásadně zlevnit, dosahují horentních sum a pokud zboží posílám zákazníkovi v originálním balení, nepoškozené, očekávám, že mi takové zboží zákazník i vrátí, pokud tomu tak není, mám jako obchodník právo se bránit stržením částky, která mi kompenzuje buď náklady spojené s uvedením zboží do bezchybného stavu, nebo mi kompenzuje rapidní snížení ceny z důvodu poškození zákazníkem. Nevidím v tom nic nekalého. To že obchod SlevyElektro.cz změnil částku za vrácené zboží směrem nahoru vidím spíše jako vstřícný krok k zákazníkovi, to že TV již byla vystavena, proč ne? Na webu díky poškození neprodejná, tak jí prodám na své pobočce kde jasně a zřetelně budu moc komunikovat se zákazníkem, ukážu mu vady a domluvím s ním cenu na kterou je ochoten přistoupit, to že se našel zákazník, který dal za TV více vidím jako výhodu pro původního zákazníka. TO však chudák nový zákazník netuší, že TV byla promočena přepravní službou a zákazník na to eshop neupozornil, myslím, že se bude hodně divit, až mu při případné reklamaci přijde stanovisko servisu, že v TV je znatelná oxidace základní desky z důvodu vniknutí neznámé kapaliny a z toho důvodu není záruka uznána.
Nejde si ztěžovat na zákony, na to, že žijeme v době v jaké žijeme, na to, že jsou nám předkládány informace médii tak jak se hodí a že je vše řízeno vyšší mocí atd.
Neznalost zákonů, postupů, pravidel nikoho neomlouvá, každý má stejný přístup k informacím a je jen na něm jak toho využije a jak se v mantinelech zákona a pravidel umí či neumí pohybovat. Dnešní svět a to neumluvím o světě obchodním je jedno velké bojiště a ten kdo má výcvik, trénink a znalosti má značné výhody a nemůže být za to pranýřován těmi, kteří v tom chodit neumí.
Nejzávažnější problém celé diskuze vidím v tom, že bylo zneužito rozsahu, možnosti oslovení mas uživatelů a bylo zneužito postavení moderátora EKKAREM k cenzuře, vnucování svých názorů a toho, že každý příchozí vidí prvotně popis stavu zákazníkem, poté ho přestane bavit číst celou diskuzi a přečte si poslední vyjádření moderátora diskuze EKKARA o kterém si myslí, že je zástupcem AVmania.cz, z toho, že se eshop obohatil na úkor zákazníka, a že uživatel Sparks1985 je stejný šmejd jako pranýřovaný eshop, objektivita nikde.
Přeji všem spousty rozumu a aby se nikdo z Vás nedostával do podobných situací, myslím si, že chyba vznikla na všech stranách střetu a přiznávám i své osobní pochybení, především v přehnaném zapojení a emocích v diskuzi.
Věřím, že jsme se všichni poučili a že především AVmania.cz a server SuperFórum.cz si uvědomí svojí moc v ovlivňování mas lidí a moderátoři diskuzí se dle toho budou chovat, ať už prezentují názory své či názory SuperFóra.cz
-- 20. 2. 2015 20:30 --Omluvte mě, ale neodpustím si ještě jednou osobní poznámku, jelikož ve mě vyvolala vzpomínky na docházku do Základní školy.
Ze srdce děkuji EKKAROVI za udělení ústního napomenutí, připomněl mi tak krásná dětská léta, kdy mě na ZŠ ústně napomenula třídní paní učitelka za vyrušování v hodině. Již od mala jsem byl zlobivé dítě, které se vzbouzelo autoritám a nešlo s davem...