od Sparks1985 25. 2. 2015 21:50
Děkuji za reakci pane Lutonský, jako správný principál tohoto cirkusu jste odpověděl přesně dle mých očekávání a nenechal jste si spadnout na hlavu šapitó. Jste mužem na svém místě, komentoval jste přesně to, co bylo nekonfliktní. Zcela záměrně jste vynechal komentář k editaci nadpisu a článku redaktorem, jeho neustálé zveřejňování na úvodní stránce webu AVmania.cz, protože tam už se nejedná o anonymní diskuzi anonymních uživatelů za které nenesete žádnou odpovědnost, ale za zcela vědomý krok, ze kterého má AVmania.cz slušný benefit - návštěvnost.
Lidé zde radí lidem je krásné rčení, avšak i jako právnická osoba se považuji za člověka, ale chápu, jak jste to myslel, i když už právě tento názor je ve společnosti dosti špatný a tak trochu xenofobní. Myslím si, že všichni máme stejný otvor v zadní části těla a nevidím důvod dělat rozdíly v přístupu mezi podnikatelem či pokladní za kasou v některém hypermarketů (nechci urážet práci pokladních, zvoleno pouze pro příklad).
Pro uživatele Petulda: neshodneme se a děkuji za popis mé osoby. Jak víte, že eshop opravdu zfalšoval fotky? Subwoofer se mohl opravdu v takovém stavu od zákazníka vrátit, eshop chtěl televizi prodat na své kamenné pobočce a proto televizi uvedl do co nejlepšího stavu, včetně ztržení oné pásky, na které dle vás vše stojí či padá. Televizi vyčistil atd., uvedl jí do stavu kdy jí mohl vystavit na prodejně a nového zákazníka obeznámit s danou situací a historií TV. Franta pak přijel až když televize byla po zásahu ze strany prodejny.
Ano, možná si chování eshopu přehnaně idealizuji, ale děláme to tak také, vy chování eshopu zase vidíte jako tvz. šmejdské. Mé i Vaše tvrzení nemá žádný podklad, nikdo z nás televizi neviděl, neví v jakém stavu přišla zákazníkovi, odcházela od zákazníka či přišla na pobočku eshopu.
Věřte mi, že oficiální vyjádření od prezidenta nechci, úroveň této diskuze by ještě více poklesla.
Proč bych měl být posuzován jako podnikatel jinak? Stejně jako zákazník využívám platných zákonů, bohužel i mezer, které v zákonech jsou. Pokud je vše v rámci mantinelů zákona, jak obchodního tak občanského, nevidím důvod se tím neřídit i když morální stránka je věcí druhou. I já při koupi věcí pro svojí osobní potřebu se dostávám do role zákazníka a věřte mi nebo ne i já se stávám občas obětí ze strany obchodníka.
Zaměstnávám v současné době 24 lidí, nevím jak by se tvářili moji zaměstnanci, kdybych jim oznámil, že jim snižuji o 30% mzdu, protože jsem se rozhodl, že nebudu po žádném zákazníkovi požadovat náhradu škody za poškozené zboží a že jsem se rozhodl řídit etickým kodexem místo právních norem a že i poškozené zboží budeme za zákazníka plně dotovat.
K posuzování lidí dle jejich zaměstnání bych řekl toto: nejsem žádným zbohatlíkem, zlým podnikatelem, který by ke své firmě a majetku přišel, jako slepý k houslím, jsem odchovancem dětského domova a věřte mi, že se se mnou život nikdy nemazlil, díky tomu mám školu života takovou, kterou nemá každý a vidím situace trochu jinak.
Pokud nadále máte v plánu tvrdit a posuzovat vše tak jak píšete, tak Vám přeji hodně štěstí a použil bych poté jednoho známého výroku doktora Štrosmajera ze seriálu Nemocnice na kraji města.
Díky za příspěvek od MgX o konečném stavu i když opět jen z pohledu Franty.
Je špatně, že Heureka filtruje recenze, ale zase záleží co bylo a jakým způsobem napsáno a zda se to potkalo s řádem Heureky, tak jako jsou filtrovány příspěvky zde, když neodpovídají výkladu pravidel ze strany moderátora, tak stejně tak může příspěvky filtrovat Heureka. Nemyslím si, že by mazala automaticky negativní reakce i na pranýřovaný eshop jsou Heurekou uveřejněny negativní recenze, však sám Franta je jako první uvedl.
Takže spíše asi půjde o obsah a formu toho co Franta na Heureku napsal.
Nechtěl jsem Vás Franto poškodit, mojí snahou bylo jen poukázat na to, že vše nemusí být vždy takové jak to prezentuje zákazník a že jste si spíš chtěl vylít někde zlost, než řešit problém a poradit.
Eshop si ve výsledku strhl částku kolem 10% k ceně televize, opravdu Vám to přijde tak moc? Kolik stojí nová krabice na TV, kterou jste dle svých slov vrátil promočenou? Ví to někdo, já tedy ne.
Přeji Vám hodně štěstí a rozumu při dalších nákupech a opravdu bych doporučil ve Vašem případě volit kamenný obchod i když jsem sám provozovatelem eshopu. Už jenom logika, že jste se byl na TV dívat v místní pobočce Datartu, vše si nechal prodavačem vysvětlit a ukázat a pak jdete objednáte si TV přes eshop, který neznáte se mi zdá celkem pohnutá.
Když se na celou diskuzi dívám s odstupem, tak se musím smát, kam až jsme se nechali zatáhnout. Pro mě je celá situace také poučením a jako také pro provozovatele eshopu dobrou radou, jak řešit situace a že mám být v daných situacích vždy neoblomný, také si na základě této situace nechávám na sporné případy ve vráceném zboží automaticky dělat posudek soudním znalcem, pro případný spor. Takže i pro mě je celá situace poučením do budoucna. Díky všem.