Lepší zvuk pro TV SAMSUNG QE55Q80A

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod A310 25. 7. 2022 11:14

Ahoj,
Jsem naprostý laik a potřeboval bych poradit s výběrem soundbar pro výše napsanou TV.
Při výběru jsem mimo jiné bral v úvahu to, že má repráky 2.2.2ch 60W. Bohužel není to úplně ono i když se to asi dalo u té ploché TV čekat.
Nepožaduji žádný super zvuk, ale alespoň částečné vylepšení basů a dialogů za rozumné peníze.
Pokoj je 21m2, od TV 2,5m, strop 2,6m - klasický panelák.
Zdroje signálu - anténa- pozemní vysílání, internet - sledovaníTV , občas YouTube a uvažuji o Netflix.
A to je to, v čem se naprosto neorientuji, co je potřeba koupit. Nekupovat to co nikdy nevyužiji a naopak to co by to neumělo využít. Ty všelijaké zkratky DTS:X, Atmos, Dolby True HD apod jsem sice přečetl, ale nevím jak se podle toho řídit ve výběru.
Vybral jsem proto naprosto laicky možné ? kandidáty.
Jedná se mi i o to, jestli bych využil smysluplně i repráky v TV aby hrály společně se soundbarem - podle jejich Q-symphony.
Samsung HW-S60A - 5.0
Samsung HW-Q60T - 5.1
Samsung HW-Q600A - 3.1.2
Samsung HW-Q70T - 3.1.2
Samsung HW-Q700A - 3.1.2
Tady v tom také tápu co využiju, 5.1 nebo 3.1.2
Díky za rady, pomoc při výběru a hlavně pochopení. Nejsem zrovna technik.
A310
Junior

Odeslat příspěvekod Michael10 25. 7. 2022 15:25

Q-symphony je len marketingová hlúposť.

Čo sa týka soundbarov všeobecne platí čím vyššia rada tým lepšie skoro ako u TV (až na výnimky) čiže najlepšia voľba by bola Q70T / Q700A. Obzvlášť pokiaľ budeš mať Netflix ktorý má dosť Atmos obsahu.
Ja by som sa však pozrel na to z inej strany. Písal si že žiješ v paneláku a SW vie narobiť slušnú paseku aj u susedov. Pokiaľ to máš po to stránke vyriešené tak netreba hľadať iné riešenia a si v pohode. Len preba na to myslieť.
Michael10
Junior

Odeslat příspěvekod A310 25. 7. 2022 19:43