Studioline Praha - nesolidní jednání?

Hifistudia, hifibazary a témata týkající se AV, která nelze zařadit do ostatních sekcí

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod vision69 30. 11. 2011 16:34

Zdravím,
koupil jsem si přes internet DAC za 20tis. na webu studioline.cz.
V pátek 25.11 jsem si ho byl osobně převzít v Praze, Husitské ul.
Přes víkend jsem DAC otestoval a včera jsem byl DAC vrátit (14-ti denní lhůta).
Jaké překvapení bylo, když jsem se dozvěděl jak nesnadné to je. Pán, který mi zboží prodával byl najednou arogantní, sprostý, a chtěl po mne nějaký papír na jehož základě mi zboží převezme a možná mi nějaká firma do měsíce peníze vrátí. Jen proto, že jsem ten papír neměl, mi zboží zpět nevzal. Jenže když jsem se vrátil domů, přečetl jsem si pořádně jejich podmínky a dozvěděl se, že z vráceného zboží mi ještě strhnou 20% z ceny. Začal jsem pátrat po firmě, která stojí za tím obchodem (to mi totiž prodávající nedokázal vysvětlit) a zjistil jsem, hodně zvláštní věci, Firma, která mi údajně zboží prodala se jmenuje ERBA PRAHA s.r.o. Jenže tahle společnost má několik sídel, ale pořád stejný telefon na prodejnu, kde jsem DAC kupoval a na jistého pana Pavla Bayera.
Když jsem hledal údaje o firmě Erba, našel jsem tohle:
Firma: STUDIO LINE
ERBA PRAHA s.r.o.
Ulice: Velínská 10
Místo: Praha 9 Vinoř
PSČ: 190 00
Okres: Praha-město
Právní forma: společnost s r. o.
Telefon: 222 715 959
Email:
Web: www.studioline.cz

Působnost:Praha
Adresa:Husitská 30, 130 00 PRAHA 3
Email:paudioclassic@atlas.cz
Telefon: 222 71 58 58
Fax: 604 262 062
Web: www.studioline.cz
Kontaktní osoby
P audio
E-mail:paudioclassic@atlas.cz
Telefon: 222 71 59 59

STUDIO LINE ERBA PRAHA s.r.o.
Adresa: Na Rampách 7
108 00 Praha 9 - Hrdlořezy
Okres: Praha 10
Kraj: Hl. město Praha
Česká republika
Firemní údaje: IČO: 25673874
DIČ:
ARES - OR
Justice.cz
Kontaktní údaje:
Telefon: +420 286 850 140
Telefon: +420 222 715 959
Mobil: +420 602 223 354
WWW: studioline.cz

Adresa společnosti:
ERBA PRAHA, spol. s r.o.
K valu 352/4
Praha - Štěrboholy
102 00

Nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkal, vždy mi peníze byly vráceny ihned po převzetí zboží.
Nejhorší je, že ten DAC nefunguje ani tak, jak má. Např. USB vstup byl funkční 2 dny a teď nejde vůbec. Koupím si tedy porouchanou věc, mám právo na vrácení zboží do 14-ti dnů a prodávající se k celé věci chová příšerně.
Může mi prosím někdo poradit, jak bych měl postupovat? Děkuji moc za každou radu.
Mac Mini, Fidelia, Denon DCD S10, Denon PRA S10, Luxman C-02, Luxman M-02, 2x Luxman M-03 (bridge), Infinity Kappa 8, Vincent Premium Cables
vision69
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Odar 30. 11. 2011 16:43

Pokial viem, tak na vratenie tovaru mas pravo, ked ho kupujes CEZ INTERNET. Kedze si si ho bol vyzdvihnut osobne, neviem ci sa to pravo na vratenie tovaru vztahuje. To USB je tym padom na reklamaciu.

Seriozne to ale nie je - to v ziadnom pripade.
Odar
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod vision69 30. 11. 2011 17:03

Já zboží koupil přes internet. V té prodejně jsem si ho pouze vyzvedl. Navíc ten prodavač mi říkal, že on není prodávající, ale že mi jen zboží předává. No je to celý fakt divný.
Mac Mini, Fidelia, Denon DCD S10, Denon PRA S10, Luxman C-02, Luxman M-02, 2x Luxman M-03 (bridge), Infinity Kappa 8, Vincent Premium Cables
vision69
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hmpf 30. 11. 2011 17:36

Ono i to, že mají 2 weby pod jiným jménem se stejným sortimentem je samo o sobě taky divný.
Jelikož jsi to objednal přes internet tak právo samozřejmě na vrácení máš!
Sveda Blipo PRO, Alessandro MS1000
hmpf
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šeďour 1. 12. 2011 10:42

Já chodím skoro denně, okolo té prodejny když jdu z práce.A vždycky se dívám na toho pána co tam sedí za pultem a zdál se mi hrozně nesympatickej.Teď už vím, že skutečně nesympatickej je a ještě k tomu zlej a blbej... >:-(
Doma: Ultimativní audio miniPC, DAC + zesilovač HEGEL, třípásma LSM (geniálně navrhl Kocour)
Sluchátka: AKG K812, AKG K701,Beyer 770, 990, planární SDR wood.DAC + zes. TEAC
Na ven: FiiO X5, Trinity Delta II, Oriveti Primacy, FiiO X1, Sony MH1, atd.
šeďour
Pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 1. 12. 2011 12:01

Blbej rozhodně není - to by nedokázal takhle přečurávat lidi. Což ovšem nic nemění na tom, že je to sfiňa jak cyp. Doporučuju kontaktovat místně příslušnou = pražskou expozituru ČOI a milému vyčuránkovi učunit personifikovanou visitu se zástupci zmíněné ochranné organizace v patách. Na vrácení zboží nárok máš a basta fidli. Bohužel, oni mají nárok peníze zdržovat 30 dnů - ale podle poslední novely zákoníku musejí vrátit plnou kupní cenu včetně případnýho poštovnýho - žádný stornopoplatky atd, i kdyby to 10x měli v nějakých podmínkách. Kontaktuj ČOI, učuň oznámení a požádej o asistenci při příští návštěvě dotyčného obchodu.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Nolwendil 2. 12. 2011 17:02

Když je smlouva uzavřena na dálku (tedy přes internet), tak je jedno zda si ho necháš poslat poštou nebo vyzvedneš osobně.
Jinak nejlepší postup Ti tady radí EKKAR a já být na Tvém místě tak to udělám hned, ať to máš z krku. Když budeš mít vedle sebe právníka, naíc ještě z ČOI, tak se problém velmi rychle vyřeší ke Tvé spokojenosti. Podle toho co jsi tu napsal tak nic nezískáš tím když tam znovu půjdeš sám, nebo budeš čekat.
Maximálně tam nejdřív můžeš zajít a seznámit je s tím jak hodláš situaci řešit. Pokud ani to nepomůže, tak ČOI či SOS...
Still round a corner there may wait, a new road or a secret gate...
Nolwendil
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 3. 12. 2011 00:30

SOS nemá pravomoci postihovat nepoctivost, ČOI naproti tomu ano - a PĚKNĚ MASTNÝ... :mrgreen: :mrgreen:
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků