od mrazíkovo 20. 10. 2016 19:17
Věc má nový vývoj a vlastně už i koncovku.
Podal jsem reklamaci na poštu, oni jí přijali.
Chtěla po mě paní, že budu muset doložit co v balíčku bylo.
Zeptal jsem se proč? Balíček jsem řádně pojistil, zaplatil v poštovném odpovídající částku, tudíž nechápu co bych měl komu dokazovat.
Paní povídá, to se musí.
Já na to, na základě čeho?
Paní říká, máme to v předpisech.
Dobře, říkám já, jdu si je prostudovat
Paní volá, nic jsem tam nenašla
Já říkám, já taky ne, tak co s tím?
Paní, můžem sepsat čestné prohlášení?
Tak jo, říkám já.
Prohlášení sepsáno. Paní zkoušela, jestli bych tam nenapsal, že ho píšem proto, protože nechci dokazovat co tam bylo. Říkám paní, ani omylem.
Vše sepsáno, musím čekat
Dnes volal pán z Audiga, dobrý den, vy mi píšete, že přehrávač ztratila pošta, ale my ho už máme opravenej, chcete ho poslat zpátky?
Já mám chvilku šok, pak záchvat smíchu. Poděkoval jsem pánovi, poprosil o platební instrukce, abych čestně vyrovnal svůj dluh a teď se těším, že tentokrát to pošta dá a přehrávač mi z Brna doveze bez dalších dobrodružství.
Já tam za odměnu zítra skočím a zruším tu mou reklamaci.
Je to pohádka, všechno dobře dopadlo a všichni budou šťastni.
Nejsem recenzent, jsem dojmolog