Ahoj, není úplně jednoduchý udělat doma na koleně dobré audio do auta. Kdysi jako mlaďoch jsem se do toho pustil. Nevím jak se to dělá dneska, ale tehdy bylo třeba vytlumit přední dveře. Dál se repro daly na MFD desky s výřezy pro ně. Zadní plato nejlépe nahradit celé deskou, pokud nedáš zadní repro též do dveří, které bude nutno též vytlumit - prodávají se na to buď fólie, nebo spreje s pěnou. Na napájecí kabel k zesilovači je nutno dát hned k baterii pojistku - kdyby se střihl např při nehodě, aby zkrat nezapálil auto.
Já tehdy použil autorádio Clarion, což tehde byla celkem špička. Repro jsem měl nějaké Eyebrid, ve předu komponentní, kde byly středobasy ve dveřích a tweetery na sloupky ve výši hlavy. Výhybky taktéž Eyebrid. Zadní repro byly též Eyebrid, ale kompaktní s integrovanými vyhybkami (dopředu se dávají lepší repro než dozadu
. Zesilovač Soundstream v kufru, něco takového, ale jen čtyřkanál a s výstupem na sub:
https://auto.bazos.cz/inzerat/117914641 ... -kanal.phpSubwoofer jsem tehdy neměl. No strávil jsem na tom minimálně 20-30 hodin práce, největší opruz bylo tahání kabelů, rozdělávání dveří a tapecírunků a výroba zadního plata. Přišlo mě to tehdy asi na 15 tisíc bez práce, což byl ranec peněz (přeci jen už to nějakých dvacet let bude) a hrálo to o kus líp, než původní audio v autě Honda Civic. Ale na to, že ty komponenty byly v té době vyšší střední třída nebyl výsledek až takový, asi špatné umístění atd. auto prostě není dobrý akustický prostor. Po druhý bych do toho nešel a nechal bych si to někde udělat, pokud bych po něčem takovém prahl.
A hlavně mám pocit, že jakékoliv audio přesáhne cenu 24 let starého Megana a to patrně několikanásobně.