Tak se zdá, že za ty potíže může zásuvný modul FusionDSP. I když ho průběžně aktualizuji, a doteď fungoval bez problému, dneska mě zaskočila nemilá věc. Na pár sekund vypadl proud, protože někde ve městě shořela trafostanice, a pak jsem neslyšel žádný zvuk ze svého nového CXA61.
Samozřejmě jsem se nejprve vyděsil, že mi ho po dvou dnech odpálili (protože jsem idiot a nemám ho v UPS na zásuvce, kterou drží baterka, jak jsem zjistil pak) - k tomu se váže taky vtipná historka, jak jsem si vypnul ledky na displeji a proto se mi zdálo, že se hned po zapnutí sám vypne...

Ale po přepnutí na optiku, nebo USB vstup, ho PC normálně vidělo a hrálo, takže jsem zkusil na Volumiu modul úplně vyhodit a ejhle, zvuk byl zpátky.
Chvíli jsem s tím experimentoval a modul zase nainstaloval, šel jsem se vrtat v těch ekvalizérech a přestalo to hrát, nebo se to strašlivě sekalo (mám k RPI4 připojený SSD disk napřímo přes USB, takže to musí lítat jak prase), a pomohla zase až přeinstalace.
Jinak tedy, když už o tom píšu, tak
Cambridge Audio CXA61 je krasavec na první pohled, s obřím ovladačem, který je ale evidentně navržen pro celou sestavu, takže z něj reálně použiju max horní třetinu na zapnutí a přepínání vstupů a pak dvě tlačítka uprostřed na volume. Tlačítka jsou dost citlivá, takže to chce jen tak ťuknout, jinak zjistíte, že jste přidali o tři stupně víc, než jste chtěli, a sousedi protáčejí panenky s poznámkou "Sotva poledne a už je zase ožralej, mámo, slyšíš ten bordel?"
Umí se sám vypnout, pokud po uplynutí nastavené doby nedetekuje signál na žádném vstupu, což zní sice dobře, ale taky by se mohl po detekci signálu zase zapnout, protože je celkem otrava hledat ovladač pokaždé, když se vzdálíte a pak po návratu máte chuť oblažit zvukovody nějakým tím libým tónem.

Jasně, můžu si tam nastavit vypnutí po pěti hodinách, nebo taky vůbec, ale prostě takhle ta funkce postrádá smysl.
Tenhle model nemá žádné korekce, což mi při výběru nějak uniklo, takže když jsem ho v pátek zapojil, byl jsem nejprv poněkud zklamán, ale asi už se mi zahořely uši a mozek a zdá se mi to prima. Na druhou stranu to zase není takový rozdíl oproti třicet let starému HK 6500, aby to ospravedlnilo 18k (koupil jsem ho ve slevě na L-E, běžně stojí 25k), ale dám mu týden, o víkendu vytáhnu Harmana z krabice a porovnám to napřímo.
Jako u všeho, záleží hrozně na nahrávce, u těch nabasovanějších z "výroby" to hraje parádně, ale občas mi tam chybí možnost si to trochu doladit a taky bych uvítal trochu řezavější kytary a podobně, nevím, jak to přesně říct.
Taky by mi v týdnu měl přijít nový AVR
Onkyo TX-R N6100, takže samozřejmě zkusím stereo i přes něj, nemlaťte mě!

Ten jsem bral primárně na výměnu za Yamahu k DK, ale proč to nezkusit.
