Reklamace přehrávače - řešení výměnou za jiný model
Napsal: 19. 3. 2007 09:07
Reklamoval jsem několikrát MP3 přehrávač. Reklamace byla řešena vždy výměnou.
1xodešel celý, 2x Odešel konektor u sluchátek, čili nárok na vrácení peněz jsem stále neměl.
Teď byla vyřešena 3. reklamace, tím způsobem, že mi napsali "Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou". Výměna je za nový model s podobnými vlastnostmi (nepatrně lepšími). I když jeho současná tržní cena je nejméně o 200Kč nižší než původní cena přehrávače (něco okolo 1100Kč).
Ještě jsem to nepřevzal, co myslíte, jaké mám možnosti? Měli by mi dát na to aspoň novou záruku (nebo jí nějak prodloužit)? Protože z původní mi zbývá už jen několik měsíců.
1xodešel celý, 2x Odešel konektor u sluchátek, čili nárok na vrácení peněz jsem stále neměl.
Teď byla vyřešena 3. reklamace, tím způsobem, že mi napsali "Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou". Výměna je za nový model s podobnými vlastnostmi (nepatrně lepšími). I když jeho současná tržní cena je nejméně o 200Kč nižší než původní cena přehrávače (něco okolo 1100Kč).
Ještě jsem to nepřevzal, co myslíte, jaké mám možnosti? Měli by mi dát na to aspoň novou záruku (nebo jí nějak prodloužit)? Protože z původní mi zbývá už jen několik měsíců.