Dobrý den,
poprosil bych zkušenější o radu kdo vlastní přímo tento typ televizoru , protože tato situace u jiných modelů nemusí nastávat Tzn, při každém novém firmware nastává problém - nejde spustit aplikace KODI. Ostatní aplikace fungují např. SledováníTV bez problemů.
Stejný problem jsem měl už v loni se službou NETFLIX / televizi jsem kupoval v 06/2021 / Při dotazu a 4 měsíční elektronické komunikací na SONY podporou mě odkazovali na špatné uživatelské nastavení internetu v mé televizi a v žádném případě nepřipouštěli možnost chyby na straně firmy SONY. Ani návštěva technika na místě v říjnu 2021 nic nevyřešila . Samozřejmě, vždy jsem televizor po aktualizaci uváděl do továrního nastavení a po té zkoušel instalovat NETFLIX. Smutné na tom bylo že technici ze SONY při elektronické komunikaci tvrdily, že chyba je na mé straně a ejhle nový firmware to vyřešil - myslím že to byl listopad 2021.
Ovšem tím tato situace nekončí - dodnes při každé aktualizaci sw dochází k situaci že nejde KODI spustit a musím znova odinstalovat aplikaci KODI a znova nainstalovat - což už mi leze na nervy. Syn má televizi SONY z r. 2019 řada XG a nemá žádný problem s touto aplikací. Jinak jsem s televizí velmi spokojen co se týká velmi kvalitního obrazu a stability systemu.
Děkuji za případné rady.