Sony XR- 65X93J nefunkční aplikace KODI

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MIRAFF 5. 12. 2022 08:23

Dobrý den,
poprosil bych zkušenější o radu kdo vlastní přímo tento typ televizoru , protože tato situace u jiných modelů nemusí nastávat Tzn, při každém novém firmware nastává problém - nejde spustit aplikace KODI. Ostatní aplikace fungují např. SledováníTV bez problemů.
Stejný problem jsem měl už v loni se službou NETFLIX / televizi jsem kupoval v 06/2021 / Při dotazu a 4 měsíční elektronické komunikací na SONY podporou mě odkazovali na špatné uživatelské nastavení internetu v mé televizi a v žádném případě nepřipouštěli možnost chyby na straně firmy SONY. Ani návštěva technika na místě v říjnu 2021 nic nevyřešila . Samozřejmě, vždy jsem televizor po aktualizaci uváděl do továrního nastavení a po té zkoušel instalovat NETFLIX. Smutné na tom bylo že technici ze SONY při elektronické komunikaci tvrdily, že chyba je na mé straně a ejhle nový firmware to vyřešil - myslím že to byl listopad 2021.
Ovšem tím tato situace nekončí - dodnes při každé aktualizaci sw dochází k situaci že nejde KODI spustit a musím znova odinstalovat aplikaci KODI a znova nainstalovat - což už mi leze na nervy. Syn má televizi SONY z r. 2019 řada XG a nemá žádný problem s touto aplikací. Jinak jsem s televizí velmi spokojen co se týká velmi kvalitního obrazu a stability systemu.

Děkuji za případné rady.
MIRAFF
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jito 5. 12. 2022 14:29

Zkusil jsi ručně instalovat 19.4 ?
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ppepko 5. 12. 2022 17:15

Na Sony XR-75X90J som tento problem zatial nepozoroval. TV mam uz vyse roka a Kodi stale funguje bez preinstalovania.
ppepko
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 5. 12. 2022 18:46

MIRAFF po aktualizaci OS u mé Sony A83J, jsem už několikrát řešil nutnost přeinstalovat Kodi, anebo počkat na jeho programovou aktualizaci. Takže to, co píšeš, není úplně ojedinělý problém. A skoro bych řekl, že to Sony asi nebude zajímat. Ostatní aplikace fungují, tudíž se jedná spíše o problém konkrétní aplikace.

U Netflixu to mohlo být podobné. Jenže stav je tam odlišný v tom, že se jedná o předinstalovanou apku. Proto může pomoci aktualizace OS, která teoreticky vyřeší problém v komunikaci aplikace Netflix s prostředím televizoru, tedy prostředím, ve kterém je instalována. Taky předpokládám, že Sony nemá možnost komunikovat svým zákazníkům případné problémy u „sponzorované“ aplikace. Proto suše sdělí, že chyba není na jejich straně, což nemusí být lež.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yeloxx 5. 12. 2022 20:21

Ja mám tiež xr-x93j ale 50" . U mňa je zase problém s aplikáciou youtube , nefunguje hladové vyhľadávanie a nieje tam ani ikonka hlasového vyhľadávania . S inštaláciou Kodi bol tiež problém , po nainštalovaní si Kodi zobralo 100% operačnej pamäte , musel som ho odinštalovať .
Yeloxx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MIRAFF 6. 12. 2022 07:10

Děkuji Vám za reakce, osobně jsem zkoušel i na SONY podpoře v sekci recenze zákazníků k tomuto produktu tento problem otevřít, ale administrátor to nedovolil uveřejnit - viz. reakce MgX. Pouze kladné hodnocení ......
MIRAFF
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků