Google TV OS/Android TV OS [aktuální problémy]

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MgX 6. 7. 2023 09:49

Zjistil jsem, že minimálně některá zařízení s OS Google TV mají aktuálně při určitém využití konkrétních aplikací/her a nastavení problém s výrazným zpomalením chodu, odmítnutím reakcí na pokyn vyslaný z dálkového ovladače, respektive úplným zásekem zařízení. Věc se netýká konkrétního jednoho výrobce. Sám toto mám ověřeno na dvou zařízeních různých značek.

Při velkých problémech odzkoušejte v Google Play nastavení uživatele v televizoru ručně aktualizovat všechny dostupné aplikace a hry. Následně automatické aktualizace aplikací a her vypněte, stejně tak vypněte automatickou aktualizaci operačního systému v nastavení televizoru. Po té běžte do nastavení a aplikací, kde si zobrazte všechny aplikace a systémové aplikace. V nich najděte apku Google TV a odinstalujte její aktualizace. Následně restartujte televizor.

Případné postřehy prosím sem do tohoto vlákna.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalko58 6. 7. 2023 14:53

Na Philipsoch s nizsou verziou ako AndroidTV 11 sposobuje aplikacia ButtonMapper to, ze ukazovatel hlasitosti po zmene hlasitosti svieti na obrazovke kludne aj 1 minutu.
michalko58
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 6. 7. 2023 16:26

Ale to vypadá na chybu aplikace, ne Google TV OS.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 6. 7. 2023 22:17

Bohužel v mém postupu je trochu zádrhel. Některá zařízení, byť u nich zakážu automatické aktualizace aplikací a her, stejně nechají projít aktualizaci apky Google TV.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalko58 7. 7. 2023 12:53

MgX píše:Ale to vypadá na chybu aplikace, ne Google TV OS.


Lenze u inych vyrobcov som podobne staznosti nezachytil, cize moze to byt nejaka chyba, ktoru tam dodal samotny Philips.
Ani najnovsia verzia ButtonMappera totiz tento problem neriesi.
michalko58
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 7. 7. 2023 12:56

Kdyby to byla chyba OS, pak lze předpokládat, že budou mít problémy i další uživatelé s televizory ostatních výrobců.

A toto vlákno má být o obecných problémech OS, nikoliv o problému aplikace třetí strany+Philips s Google TV OS.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalko58 10. 7. 2023 07:27

Ako som tu na fore uz minimalne raz pisal pri problemoch s prehravanim konkretneho videa - problemy mozu byt sposobene roznymi kombinaciami HW, verzie OS, ovladacov a verzie aplikacie. Plus este vynimocne sa moze vyskytnut aj vzajomny konflikt dvoch aplikacii.

Cize, kludne moze byt chyba OS, ktora sa prejavuje iba na konkretnom HW a ten ma kazdy vyrobca aspon z nejakej casti svoj vlastny, ak sa teda nejedna o nejake lacnejsie modely vyrabane v jednej fabrike a meni sa na nich len nazov vyrobcu..
Dalej si vyrobcovia upravuju OS podla seba. Neviem do akej hlbky su taketo upravy ale moze byt, ze tebou spominany problem, rovako ako ten spominany mnou, moze byt dosledkom prave takychto uprav. My ako pouzivatelia sa mozeme iba domnievat, kde je problem a castokrat to nevedia ani programatori samotnych aplikacii.

Preto je taketo vlakno dost neurcite, lebo obycajny pouzivatel tazko zisti, ci sa jedna o vseobecnu chybu OS alebo nadstavby vyrobcu atd. Proste som spomenul este stale aktualny problem, ktory viem spolahlivo zreprodukovat na konkretnej znacke (viacerych modeloch) a konkretnej verzii OS. ;-)

A potom je tu este samotny Google, ktory casto a rad zarezava mnohe uzitocne funkcie, takze to, co je nami povazovane za chybu, moze Google oznacit za vlastnost. :-D
michalko58
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 29. 11. 2023 10:42

Zdar. Mám problém s TV Philips a nemožnost nainstalovat aplikace. Píše mi to nedostatek místa v uložišti, přitom místa je tam dost. Začalo to dělat, když jsem chtěl přehrát film z flešky. To nešlo a napsalo to, že mám flešku formátovat. Tak jsem ji v TV naformátoval a vytáhnul. Po opětovném vložení nastal ten problém. Nabízí mi to přesunutí aplikací na tu flešku, ale to mám strach, abych pak zpustil aspoň ty naistalované aplikace. Dík za každou radu.
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod gustoh 29. 11. 2023 12:26

Tu by mozno stalo za to spravit Factory reset.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 11. 2023 13:32

Řešil bych to stejně.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 29. 11. 2023 14:12

No asi budu muset. O co příjdu. Jen o nainstalované aplikace?
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod gustoh 29. 11. 2023 14:18

Presne tak...Este mozes jednu po druhej postupne odinstalovavat ci to pomoze.
Prides aj o nastavenia obrazu, zvuku ....
A aky mas model TV ?
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 29. 11. 2023 14:28

65OLED804/12

-- 29. 11. 2023 13:50 --

Tak nepomohlo...
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod gustoh 29. 11. 2023 15:03

Nepomohol factory reset ?

-- 29. 11. 2023 14:03 --

A aplikacie Ti zmizli tie doinstalovane?
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 29. 11. 2023 15:06

Nepomohl a nainstalované aplikace zůstaly. Nové nejdou nainstalovat. Ale nevím proč to píše nedostatek místa v externím úložišvti a ne interním.
tramin
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků